KURUMSAL
Görme engelli çocuklar için okul kayıt işlemleri
Görme engelli çocuklar için okul kayıt işlemleri şu şekilde yapılır
Bulunduğunuz ilin Valiliğine veya ilçenin kaymakamlığına bir dilekçe ile başvurunuz.
Dilekçeniz Milli Eğitim Müdürlüğüne oradan da en yakın Rehberlik ve Araştırma Merkezine havale edilir.
Milli Eğitim Müdürlüğü size bir dosya hazırlamanızı ve bu dosyada yer alması gereken belgeleri bildirecektir.
Bu belgeler arasında, çocuğunuzun engel durumunu gösteren sağlık raporu, nüfus cüzdanı fotokopisi, 4 adet vesikalık fotoğraf, öğrenim durumunu gösteren belge (varsa) gibi evraklar bulunmaktadır
Başvuru işleminiz tamamlandıktan sonra, Rehberlik ve Araştırma Merkezi tarafından çocuğunuzun özel eğitim gereksinimi ve uygun eğitim ortamı belirlenir. Bu doğrultuda, çocuğunuzun kaydı yapılacak okul size bildirilir.